poniedziałek, 18 lipca 2011

11.

Dzisiaj na moim blogu pojawią się dwa tagi. Otagowana zostałam już dawno, bo w maju, a do tej pory się za to nie wzięłam. Nie lubię olewać ludzi, dlatego biorę się za to, chociaż z wielkim opóźnieniem, za które bardzo przepraszam.


Pierwszy tag: Sunshine Award



Zasady Sunshine Award:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.

Podaruję sobie punkt 4, 5 i 6, ponieważ już chyba każdy był otagowany. :)
Podziękowania natomiast należą się Kotwilce oraz Czarnemu Elfowi
Bardzo, bardzo wam dziękuję.


Co mnie czyni szczęśliwą, hm...? To nie takie proste pytanie. Na pewno wewnętrzny spokój i świadomość, że wszystko toczy się po właściwym torze. Szczęśliwą czynią mnie czasem proste, codzienne sprawy, pewne zdania, uśmiech ludzi na ulicy. Szczęście to bardzo duże słowo.


Drugi tag: TOP 10 AWARD


Zasady TOP 10 AWARD:
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.

Podziękowania ponownie należą się Kotwilce. :)

Trudno mi wybrać dziesięć ulubionych kosmetyków. Po pierwsze często testuje jakieś nowe kosmetyki, a po drugie nie używam ich za wielu, ale mimo to spróbuję. 
1. Żel myjący do twarzy (Dr Scheller) 
2. Płyn do kąpieli (Babydream)
3. Odżywka do włosów (Alterra)
4. Balsam do stóp (Natuderm Botanics) 
5. Krem do mycia twarzy (Alterra)
6. Oliwka pielęgnacyjna (HiPP)
7. Balsam do higieny intymnej, sensitive (Facelle)
8. Olejek z drzewa herbacianego (Kej)
9. Krem do twarzy i ciała (Babydream)
10. Olej Jojoba (ZróbSobieKrem)

5 komentarzy:

  1. Hej:) Bardzo dziękuję za komentarz:) Zapraszam do obseerwowania bloga:)

    Według KWC na wizażu Babydream zawiera proteiny pszeniczne. Kiedy zaczynałam interesować się pielęgnacją kręconych włosów zapamiętałam (być może się mylę, nie jestem z zawodu kosmetologiem), że również proteiny pszeniczne czy mleczne zachowują się tak, że osiadają na włosach. Oczywiście nie jest to na taką skalę jak w przypadku silikonów i nie ma powodów do paniki i unikania. Po prostu warto sięgnąć raz np. na miesiąc po szampon z SLSem, żeby mieć pewność, że skóra głowy jest dobrze oczyszczona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz przeczytałam końcówkę notki, przepraszam:P Bardzo zainteresowało mnie kilka produktów: krem do mycia twarzy Alterra i oleje - z drzewa herbacianego i jojoba. Zechcesz napisać kiedyś coś o nich?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedź:) Ja też muszę myć włosy codziennie:( Czekam na recenzje z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja znów Cię otagowałam ;)
    http://kotwilka.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam olejek jojoba, król olejów.:)

    Otagowałam Cię:)

    http://czarodzielnica.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń