wtorek, 12 kwietnia 2011

1.

Cześć wszystkim!
Jak widać założyłam bloga, który będzie o wszystkim tym, co mnie ciekawi, a ostatnio trochę tego jest. Nie będzie tu jedynie mojego narzekania, bo i tak narzekam już wszędzie gdzie się da, więc tutaj wam tego oszczędzę.
Dzisiaj chciałabym wam pokazać kosmetyki, które kupiłam w ostatnich tygodniach. Jest ich sporo, ponieważ zmieni(ł)am moją pielęgnację od A do Z. Z kosmetyków tylko konwencjonalnych przechodzę na te naturalne lub z bezpiecznym składem. Moja skóra już zaczyna mi dziękować i wreszcie ze mną współpracować.
Przejdźmy do sedna, czyli to zdjęć. Z góry przepraszam za ich jakość, ale moje lenistwo spowodowało, że nie naładowałam aparatu i zdjęcia są robione komórką.


Od lewej:
a) Płyn do kąpieli (Babydream)
b) Szampon (Babydream)
c) Mydło siarkowe (Barwa) 

d) Żel myjący do twarzy (Dr Scheller)








Od lewej:
a) Peeling do ciała (Alterra)
b) Odżywka do włosów (Alterra)
c) Krem do twarzy i ciała (Babydream)
d) Olejek rycynowy (PhytoPharm)










Na górze:
a) Pomadka ochronna do ust (Alterra)
b) Mydło (Babydream)
Na dole:
c) Maść ochronna z witaminą A (Hasco-Lek)
d) Odżywka do paznokci (własna robota)









Od lewej:
a) Balsam do higieny intymnej, sensitive (Facelle)
b) Olejek z drzewa herbacianego (Kej)
c) Kapsułki do pielęgnacji skóry (Gal)
d) Krem do rąk (Nivea)









 Od lewej:
a) Balsam do kąpieli (Babydream für Mama)
b) Oliwka pielęgnacyjna (HiPP)
c) Maska do włosów (Alterra)
d) Szampon (HiPP)






Nie miałam jeszcze okazji korzystać ze wszystkich kosmetyków, ale kupiłam je, bo np. były na promocji lub są trudno dostępne. Ceny kosmetyków wahają się od 1,39 do 19,99.

2 komentarze:

  1. Super kolekcja! Jak jest z naturalnością mydła siarkowego?
    I czy podałabyś kiedyś skład własnej odżywki do paznokci? :)
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super. ja tez zaczynam kupowac kosmetyki w miare naturalne. ma juz kilka z tej twojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń