czwartek, 28 kwietnia 2011

5.

Dzisiaj będzie kolejny kosmetyk, który możecie zrobić sami w domu oraz moje małe, naprawdę małe zakupy. :)

Kosmetykiem, który dzisiaj wykonamy będzie tonik. Znam ponad 10 rodzajów toników, ale dzisiaj chciałabym wam przedstawić najprostszy z nich do wykonania. Na pewno macie wszystkie potrzebne składniki i nawet jeżeli posiadacie dwie lewe ręce tak jak ja to gwarantuje, że uda wam się go wykonać.


Potrzebujemy herbaty, szklanki wody i jakiegoś pojemniczka. Wodę zagotowujemy i wlewamy do szklanki gdzie czekają już dwie torebki herbaty (smak herbaty według upodobań). Czekamy aż herbata się zaparzy, a następnie wystygnie i przelewamy nasz tonik do słoiczka, pojemniczka czy buteleczki. Żadna filozofia, prawda? Jedynie musimy pamiętać, że taki tonik długo nie postoi, bo nie ma w sobie żadnej chemii ani konserwantów, które by przedłużały jego żywotność, dlatego polecam tonik przelać do czegoś małego (moja buteleczka ma 50 ml). Nie dość, że tonik szybko zużyjemy i będziemy mogli spróbować innych to jeszcze zawsze mamy świadomość, że nakładamy na cerę coś świeżego, a nie stojącego miesiącami na półce. :)
Dajcie znać jak wam udał się tonik.

Jeżeli chodzi o zakupy to kupiłam tylko maseczkę z  glinki zielonej. Jak widać nie kłamałam, że to małe zakupy były. ;)

4 komentarze:

  1. Rzeczywiscie zadna filozofia I malo roboty,Planuje zrobic z zielonej herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostalas nominowana(Sunshine Award).Wiecej u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Sunshine Award:
    http://kotwilka.blogspot.com/2011/05/sunshine-award.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Otagowałam Cię w nowej zabawie :
    http://kotwilka.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html
    :))

    OdpowiedzUsuń